Rabu, 22 Disember 2010

S.E.P.I

Hari ni 23hb Disember 2010. Tak lama lagi nak masuk tahun baru..
Sekarang dah tepat kol 1.24 pagi. Bertempat di kolej pendeta zaba, UKM. Mata masih segar bugar. Kenapa laa susah sangat nk lelapkan mata ni.hmmm

Masuk malam ni dah 3 malam aku tido sorang-sorang. Rumet tak balik2 lagi. Rasa sunyi sangat. Rindu sgt2 kt umah. Abah mama kakak abg men, adik rindu..!huhu.

Bila dok sorang-sorang, rasa sepi sangat..kalau dilayan terus perasaan ni, bole nanges taw. Anda pasti pernah alaminya kan? Jadi mesti taw mcm mn rasanya. Ehem ehem pun dah tak de. Dia dah lari tinggalkn daku keseorangan. Waaaaaaaaa..
Banyak kali aku tanya pada diri aku, apa sebenarnya yang aku nak dalam hidup ni? Tapi kadang- kadang diri ni ego sangat. Tak nak mengaku masih sayang..tak nak ngaku yang sebenarnya rindu..Ah. Bukan aku tak nak ngaku, tapi aku takut kalau diberi peluang lagi, diri sendiri yang akan merana. Tak faham ke yang aku takut semua tu jadik.

Melangkah terus ke hadapan. Misi 2011 harus aku gapai. Biarlah sehebat mn sekalipun cobaan dan dugaan, harus aku tempuh dengan tabah. Ya. Percayalah..sampai ke saat ini, aku masih mencuba untuk menjadi lebih baik. Setiap saat, setiap minit,setiap jam, setiap hari, setiap bulan dan setiap tahun yang berlalu, aku hanya mahukan perubahan yang lebih gembira dan bahagia. Demi insan-insan yang aku sayang, selagi hidup, aku janji aku akan sentiasa buat kalian tersenyum dan bangga.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan