Sabtu, 20 November 2010

Selamat Pengantin Baru!!

Seronok tengok orang kahwin. Hari ni aku siap g makan kenduri dekat dua buah rumah lagi. Haha..kenyang dengan nasi kenduri.
Dalam hati tertanya-tanya bila la aku pulak nak kahwin..hmmm..tunggu je la. Belajar pun tak abis lagi ada hati nak kahwin konon.
sampai masa nanti kahwin la kan
lebih baik tumpu kepada benda yang lebih penting. Studi untuk masa depan. Belajar sampai berjaya.kerja yang bagus2 then baru kahwin.bole kn?
Ada setengah perkara kita tak perlu menunggu, tak perlu tercari-cari. Sampai masanya ia akan datang dengan sendiri. Jadi biarlah masa yang menentukan.
sekarang tengah cuti semester. Aku seronok dan bahagia membela lemak-lemak kat badan. Agak- agak berapa kilo dh naik nih.huhu..aku harus diet! mau slim mcm dlu..
owh terlupa. selain mau ucapkan Selamat Pengantin Baru kepada yang baru berkahwin, aku juga nk ucap selamat hari raya aidiladha buat semua muslim!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan