Rabu, 10 November 2010

TERIMA KASIH!



Utusan untuk awak!
untuk sudi menjadi teman saya, terima kasih!
untuk sudi teman sy mkn waktu lapar even tgh mlm2 buta, terima kasih!
untuk sentiasa senyum bila jumpa saya, terima kasih!
untuk sentiasa xpernah lewat dan tak buat saya tertunggu-tunggu, terima kasih!
untuk selalu tya saya ok ke tak, terima kasih!
untuk tunjuk kerisauan awak bila tahu sy jatuh motor, terima kasih!
untuk jg my baby@ my skuter waktu sy blk rumah, terima kasih!
untuk bawa sy g beli tiket kat hentian kajang, terima kasih!
untuk hantar sy naik bas kt hentian kajang, terima kasih!
untuk hantar d amik saya kt komuter, terima kasih!
untuk sanggup dengar celoteh d masalah saya, terima kasih!
untuk sentiasa ada d sisi saya, terima kasih!
untuk miscal saya sebab rindu, terima kasih!
untuk wish besday saya d belikan kek, terima kasih!
untuk selalu ambik berat soal diri saya, terima kasih!
untuk selalu buat saya ketawa, terima kasih!
u are amazing just the way you are!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan