Khamis, 15 April 2010

AKU SUDAH 21 TAHUN


Waa...aku dah 21 tahun!!
Tahniah buat diri sendiri..
Taun nie terfikir yang besday mesti da tak se best taun-taun yang lepas. Ya lahh 1 of person yg aku sayang dah tak dapat sambut bersama lagi.
Ternyata SALAH jangkaannya.
Aku masih ada kawan2 dan family yang masih setia menyambut besdayku.
Bermula dengan 31 Mac 2010..kak yong, zaza n aisyah wat suprise utk aku dan kak nana. Kira celebration 2 in 1 laa..
Thanks korang! Luv u all muahh!
Then 8 hb April 2010, yerp sambutan terlebih awal jgk from Haziq. Tq dear!=)
Malam nih, walaupun belum sampai detik 12 malam, i received a call from my family wishing me hepi besday!
Tq mama, abah, kakak n men!i love u all so much!
Tak dilupakan teman yang setia di sisi, Radzi, thanks 4 d cake ya!
Well umur dah 21..
Pesan abah:
Adek dah 21 kan?jangan lupa daftar mengundi. Hepi besday.
Pesan mama:
Adek nk final kan? Mama sentiasa doakan yg terbaek utk anak mama.hepi besday syg!
Pesan kakak:
Adek nk adiah eh?cmna nk bagi..jauh larh..apa anta duit?mata duitan betul!ahahaa..
Pesan haziq:
Happy 21th birthday dear..may Allah bless u.
Pesan Radzi:
Hppy birthday Zati!!dont worry tomorow u will still look cute, hot n gorgeous as always...lets pray on ur 21 year, u will have better life, better exam result, get wat u want n have sumone dat u have been waiting for..n dont forget, the love around u will continue grows as the time past.
Pesan kawan-kawan kt fb:
Zati happy birthday!!may God bless u n hepi always!


P/s :thanks you so much for wishing me happy besday!(^^)

1 ulasan: