Ahad, 3 Januari 2010

Kena tag lagi..

*aku kena tag kat fb..tapi aku nak jawab kat cni.
1. Bekas kekasih saya adalah :
*orang yang pernah aku sayang dan tersangat cinta

2. Saya sedang mendengar :
* bunyi kipas sedang ligat berputar

3. Mungkin saya patut:
* melakukan perubahan yang lebih baik pada diri di tahun baru ni.

4. Saya suka :
* dihargai dan disayangi. Dan bersama dengan orang2 yang bole buat aku ketawa.

5.Sahabat-sahabat baik saya :
*mereka yang boleh menjadi kawan yang jujur dan tiada istilah khianat. Mereka yang boleh memberi kesan perubahan yang lebih baik dalam hidup aku.

6.Saya tak paham :
* kenapa aku bole menangis dan ketawa secara tiba2. Tu maknanya aku dah GILA.

7.Saya kehilangan :
* aku tak pernah kehilangan apa2..semua yang pernah aku ada hanyalah pinjaman.bukan hak yang hakiki. Sampai masanya terpaksa aku serah kepada yang selayaknya.

8.Ramai yang berkata :
* aku sengal. Aku pun xtahu kat mana sengalnya aku.

9.Makna nama saya :
* zati tu xdak makna.sebab dia datang dari perkataan izzati. Hazwani maknanya pemberianku. Tangan yang memberi lebih baik dari tangan yang menerima.

10.Cinta itu adalah :
* sangat subjektif. Cinta tu tak kenal siapa2. Hadirnya tanpa diundang, perginya tanpa dipinta. Apapun cinta yang hakiki adalah cinta kepada Allah. Jadi..untuk mencari cinta sesama manusia, pastikan anda menemui cinta hakiki terlebih dahulu.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
* menikmati kehidupan terindah anugerah Tuhan.

12.Saya akan cuba :
* bangkit dari lamunan yang panjang, memandang ke hadapan..tersenyum, berusaha dalam hidup dan menjadi zati yang lebih baik.

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
* kehidupan di syurga yang abadi.

14.Telefon bimbit saya :
*sangat cikai kot..aku tak pernah dapat hp yang mahal. Ada gak la teringin hp mahal tapi kadang2 rasa mcm membazir plak. Tak pa la.Asal bole cakap dan hantar sms suda..kalau ada duit extra boleh la beli enset mahal.=)

15.Bila saya terjaga dari tidur :
* tak lain tak bukan sebab hp aku berbunyi..dan aku hanya mampu berkata kata yang aku sendiri pun xsedar.huhu

16.Saya paling meluat apabila :
* orang tidak mampu berlaku adil dalam hidupnya. N always judge orang sesuka hati.

17.Pesta/Parti adalah :
* sumthin yang agak asing dalam hidup aku.huhu..bajet baik la sgt.hihi.

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
* entah. Arnab kot..walaupun taiknya busuk, arnab tetap comel d mataku.=p


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
* apabila aku sudah mencapai tahap matang dan mampu memikirkan baik dan buruk. Memang seronok sebab tak dak la aku terbabas kan..

20.Hari ini :
* aku baru sampai dari s.petani. Aku harap aku dapat jumpa mama dan abah lagi..

21.Malam ini saya akan :
* turun ke cafe dan makan.

22.Esok pula saya akan :
* bangun awal untuk ke kelas.

23.Saya betul-betul inginkan :
* ketenangan dan kebahagian dalam hidup aku. Aku juga mahu buat orang ketawa d hepi!!

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
* aku tengok sepintas lalu macam tu ja. Sebab dah lewat, perlu bergegas ke toilet, mandi dan bertolak ke UKM.

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
* mmg tempat paling aku suka..suka la kalau ada duit.kalu x, naknya aku menangis kat situ gak tgk sale sana sini.

26.Makanan Barat atau Jepun :
* dun noe. 2 2 boleh. Tapi xsuka sangat. Makanan tempatan paling bes lah..

27.Bilik yang terang atau gelap:
* ikut keadaan r..kalau nak belajar better bilik terang. Kalau nk tidur mestilah nak gelap.

28.Makanan segera adalah :
* makanan ketika terdesak xdak duit or lapar sangat.haha

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
* raiyan janganlah menangis..(anak buah aku nangis time antar aku balik ukm tadi.sebab nk ikut).sian dia..

30.Siapa yang anda mahu Tag?
* sapa2 yang nak jawab soalan2 ini silakan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan