Isnin, 17 Ogos 2009

Kena tag dengan Sue

Aku telah ditag oleh xrumet aku,suraiza..hoho

nama2 timangan:
Zati (ni selalu di kalangan member), Wani (di kalangan saudara mara), Adek (dlm family), Makcu..(anak buah aku pgl), bdk kecik (sbb aku manja)ngee~~

anda seorang yang:
erm..sorang yg ap ek?aku seorang yg bernama zati hazwani.anak bongsu dlm family.so bole di katakan aku agk manja. Aku dikenali sbg org yg cakap byk dan selalu xley dok diam.so aku selalu dibuli.huhu.tp ada kekadang tu aku buli blk.huahua.Aku suka jalan2 dan xsuka suasana yg bosan.

insan yang teristimewa:
Mama ngn abah..adi haziman,adi hazmil dan zati hafiza.xlupa insan yg br lahir,izz raiyan.lg..kawan2 aku dan insan yg aku cyg dan da one who will spend the whole life wif me.i relly love him.ehehe

lagu kesukaan:
Aku suka lagu indon.so byk ar lagu pop indon yg aku lyn.lg aku suka lagu indie.pastu bl aku sedey aku lyn lagu jiwang.wah pecah rahsia.huahua..

food kesukaan anda:
erm..susah nk jawab.sbb byk makanan yg aku suka.aku xberasa suka western.tah.kdg2 bley r kot.aku lebih suka mkn nasik, xpon..laksa,bihun sup,char koew teow d xlupa big apple. Bila blk umah aku suka mkn kerabu mangga..sama keladi.then..nsk tomato yg mama aku msk.fuh.sdpnya..!!

sikap yg membuatkan anda stress:
Aku stress bl org terlalu bising bl aku tgh khusyuk studi xpon bl aku tgh smyg.lagi..aku stress bl dgn tiba2 aku x dak mood nk studi pdhal esok ada test. lg aku stress bila org suka mghlg secara tiba2.mcm biskut.
Aku stress bl kena menunggu benda yg entah ap menda la kesudahannya dan aku sgt2 stress bila org tu ckp xserupa bikin.
Kalu sikap aku sendiri,aku stress sbb aku kaki shopping dan suka mghabiskan duit.

3 benda yg mesti ada dalam beg anda:
3 benda?mestila purse,hp aku yg cikai,dan kamera aku yg aku sgt syg.menemani aku smbl dgr lagu.hihi

warna kesukaan anda:
Actually aku pun xtaw warna ap yg aku suka tp mata aku ni suka warna2 yg sempoi d kena ngn aku.warna bj yg byk aku ada ialah kelabu,merah..pink..itam,biru..kuning.so aku pun xtaw warna ap yg aku suka sbnrnya.aku suka warna warni kot.haha

kali t’akhir anda menangis dan mengapa:
ermm..ni yg xsuka ni.tya psl nanges2.las aku nanges adalah semalam.sebabnya..dirahsiakan.biasalah,manusia sentiasa diuji.so nk nges,nges ja.dr dipendam lg la skt ati.

1 ulasan:

  1. haha terima ksih krna menjawab..seronok sy membacanya...hahaaha..

    BalasPadam