Isnin, 6 Julai 2009

ENTAH La...


Salam semua!

apa khabar?sihat?aku percaya mst dah ramai yg memulakan sem br mgu ni.

ap macam?semangat ka?

Sejujurnya aura semangat blajar aku untuk minggu ni belum naik lagi.msh lagi dgn mood nk bersuka ria..huha sana sini.(haha)

p/s: please jgn tiru cara ini.sgt bahaya.

Zati..zati..

apa la nk jadik kan?pttnya dah mula semester baru ni patut lagi smgt!

mgkin sbb duit jpa tak masuk lg kot..haha (blum ada imbuhan)

Apa pun aku akan make sure lps ni aku akan tanamkan dalam diri aku semangat untuk belajar!(yeiiihhaaaaaaa!!)

Orait,orait..

so pesanan aku kepada rakan-rakan, marilah sama-sama kita memulakan semester br ini dgn penuh semangat berkobar-kobar!

4 ulasan:

  1. cik t,kte pon xde smgt lg nak blja..
    ingt nak blk umh je..

    BalasPadam
  2. lawa gak kan pakai kemeja petak2
    aku pon nak try carik 1 ah

    BalasPadam
  3. farha:aku pon sama lah..nk blk umah.huhu
    shazika:carik2.tp hati2 tkt sama ngn org sbb patern dia sm ja d byk djual.

    BalasPadam
  4. pelamin angan ku musnah14 Jun 2010 pada 8:50 PG

    ermmm ni kisah percintaan aku

    aku kenali dia dengan sifat yg baik sekali permurah dngan senyuman ,diawl perhubngan aku dan dia sngt indh aku jua mncintai ya dia berjnji setia dngan ku,,dan akhirya aku tnggl kan dia tok pergi berkerja ,pada masa itu ,aku x sngka dia telah berlaku curg dngan ku
    lpas aku blk dr jmp dia mak dia cll aku dh beri tahu bhawa ada polis dtg mncr ya
    aku cmas dan aku mula pkr yg bkn2.aku tnya sama sidia ,dia telah mengaku bhawa dia tlah terlanjur dngan seseorg.setalh ketahui aku mnngs x hnti2 aku sayg dia,aku jujur walaupun km jauh.mata ku bengkak.dan akhir ya aku bt keputusan untuk pergi melihat dia di lokap..aku masih bleh terima cnta dia
    dh ayah ya telah berjnji ingin kawin kan aku dngan sidia,,,,,,,,,,,,,,,,,bersmbong

    BalasPadam