Khamis, 9 Julai 2009

DEMI WAKTU


Selamat hari khamis suma!

skang ni aku tgh dgr lagu..tajuk dia Demi Waktu by Ungu

Tah knp setiap patah perkataan dlm lagu ni sgt menyentuh hati aku.

Ada kena mengena ngn aku ka??(huhu)

Aku dlm dilema dan aku sgt keliru..

Aku sgt buntu..

Zati Hazwani..ap yg awak dh buat nih??

Aku yang tak pernah bisa lupakan dirinya

Yang kini hadir diantara kita

Namun ku juga takkan bisa menepis bayangmu

Yang slama ini temani hidupku


Maafkan aku menduakan cintamu

Berat rasa hatiku tinggalkan dirinya

Dan demi waktu

yang bergulir di sampingmu

Maafkanlah diriku sepenuh hatimu

Seandainya bila ku bisa memilih


Kalau saja waktu itu ku tak jumpa dirinya

Mungkin semua tak kan seperti ini

Dirimu dan dirinya kini ada di hatiku

Membawa aku dalam kehancuran

Tiada ulasan:

Catat Ulasan