Rabu, 10 Jun 2009

THANK YOU ALLAH


Semalam tepat jam 12 mlm..result exam aku utk semester 2 kuar..

mmg berdebar gler nk tgk..

tkt pon ada..

ya la..x confident bole dpt bgs..

tmbah plak exam hari 2 bkan semua paper bole buat.

tp berkobar-kobar jugak nk tgk..

Dah buat kan..apa-apa result yg kuar pun terpaksa la terima dengan hati yg redha.

Nk dijadikan cerita,

tmbah meresahkan jiwa

aku ni ada carik pasal dengan sorang lecturer neh..

tkt2 plak dia bg aku c ka,ha amik kau!

seram smpai meremang bulu roma aku pikir..

Tawakal ja la aku..

Bila jam kat laptop aku da tunjuk kol 12 tgh malam(macam countdown plak)

dengan hati yg berserah..

aku pun msk la smpweb..

mula2 msk 2 result blum bley tgk..(adeh..xsbr btol)

pastu kali 2 bukak br la bole tgk..


Nah..amek kau!

terpampang la result aku untuk semester ini..

Alhamdulilah..result bgs..

mmg xsangka sgt..!!

syukur sgt2!!

Berkat doa semua..doa mama abah..kawan2..

Allah da makbulkan doa aku..

aku mintak semester ni aku dpt pointer 3.5 dan ke ats..

tp apa yg Allah dah bagi kat aku lg lebih dr yg aku mintak..

THANK YOU ALLAH..

Walaupun aku tahu aku ni hamba dia yg acap kali berbuat dosa..

tp Dia Yang Esa masih lagi tidak putus-putus memakbulkan doa hambaNya yg kudus ini

THANK YOU ALLAH..

Lepas dpt ja result tu..

i can't stop smiling..

terus msg mama bgtaw result aku.sejurus kemudian,

mama call..ckp tahniah..hadiah yg xternilai untuk dia dan abah..

plg penting hadiah utk abah sempena Father's Day smlm..

Happy Father's Day abah!

adik janji akan keep dis result up!

Hopefully result yg aku dpt ni xkan melekakan dan melalaikan aku atau menjadikan aku manusia yg sombong..

tetapi menjadikan aku mahasiswa yg lbh berdaya saing dan proaktif

InsyaAllah..

Once again..THANK YOU ALLAH!

6 ulasan:

  1. wah. bagusnyaa. ramai yang bahagia this sem. huhuh. tahniah la zati :)

    BalasPadam
  2. tq2..aah.ramai kowt dpt bgs.gler ah.ko pon msti gempak kan!

    BalasPadam
  3. weh zati...hee
    congratz eh..
    harap2 next tyme pon uat the best lagikk..

    BalasPadam
  4. hehe..tq2..ang pon ap kurang..dekan tuh!!wo..tahniah2..sm2 la menuju puncak!ahaks

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. gmpak ke?? x pon. aha. sadis.

    BalasPadam