Selasa, 14 April 2009

besday aku!!



Tanggal 10 april 2009 menyaksikan satu lagi detik menarik dalam hidup aku.Xsangka celebration kali ni meriah gle..terharu sgt!tq zahirah, atik..amer n all my frens in mt km..U all da best! Cita dia camni, waktu tu awal lg..lam kol 11..ada meeting kt pusan. Then lam kol 11 lbh aku mintak diri untuk balik coz ada hal.ehehe..tp ditahan xkasi blk sebab katanya ada hal lg nk bincang.okehlah..aku pon tgu..dalam hati da gelisah abes sebab ada orang tu da tgu kita nk celebrate besday sekali. Enset memang xlekang dari tgn r..aku cuba call 'orang tu' suh tgu jap ada hal tp 'orang tu' x angkat2 plak..pa g..makin x senang duduk dibuatnya.huhu. Then tiba-tiba ja, toleh2 belakang tgk zahirah n atik datang sambil nyanyi lagu hepi besday to me.haha.yang terkejutnya tgk 'orang tu' pon ada sekali sambil bawa kek!Haha..suprise gle!mmg xsgka..xsgka sgt besday kali ni dapat celebrate ramai2 dengan kawan2 makan kek sama2.bes sgt!Tq korang..time ak tgh tulis ni, muka ak asyik tersenyum ja bila igt blk sambutan 2.haha..pas ramai-ramai makan kek, then aku, amer, atik, zahirah, kucai,hamzah, anis n farah gerak ke village view bangi makan2..suasana malam 2 wah! romantik gle dengan desiran air kolam yang ada ikan..haha. Lam kol 2.30 gak r br kitaorg gerak blk. Tq korang! U all da bg ak 1 memory yg x mungkin ak lupa sampai bila2..
Aku igt g, time aku nk tiup lilin yang ada 20 batang 2, (umo ak da 20.huhu)ada yang suh aku wish dlu..n tya apa wish aku untuk besday kali ni..okeh!untuk besday kali ni, aku wish dalam hati hope persahabatan aku ngn kawan-kawan akan kekal, aku wish aku dpt sambut besday taun dpn dgn korang lg n aku wish kita suma success dlm final exam nnt. xlupa aku wish aku ni panjang umo leh g tgk dunia,tgk kwn2 aku membesar,haha..maklumlah di usia puluhan ni..n aku juga wish hidup aku pas ni akan lebih ceria, bahagia..berjaya dan mendapat ketenangan dunia dan akhirat. xlupa gak aku ucap tima kasih kat mama kerana da susah payah mengandungkan aku dan menjaga aku hingga ke hari ni..tq mama!
Untuk mengetahuan korang, besday kali ni adalah besday terakhir aku sambut ngn amer. Besday taun dpn xleh smbut dgn dia dah..sedeynya..sebabnya taun hadapan dia da nk fly ke jepun. Doakan hubungan kami berpanjangan walaupun berjauhan.Amin..

1 ulasan: