Jumaat, 5 Ogos 2011

Tenang

Agak lama aku menyepi dan xupdate blog kan?
Sebulan aku kt Mersing carik ketenangan. Satu pekan kecik tepi laut dan sungai yang sangat mendamaikan. Mersing mmg sesuai utk sapa2 yang mau carik ketenangan. Mersing jgk tempat orang naik jeti ke Tioman dan pulau2 sekitarnya.
Sekarang aku dah kt Sungai Petani. Rindu kt Mersing! For sure, insyaAllah akan ke sn lagi.

Alhamdulilah sekarang hidup semakin baik dan menggembirakan. Terima kasih kepada keluarga yang sentiasa ada di sisi. Menggembirakan hari-hari yang aku lalui. Antara aku dan dia, kitaorg masih berkawan. Aku selalu berpegang pd prinsip, if cannot be a lover, then be a fren! Tak rugi apa2 kn? daripada membenci dan berdendam utk apa? Bukan dapat apa pun..

Walaupun dah nak masuk hari ke-6 posa, rsnya masih belum terlambat utk aku ucapkan Salam Ramadhan utk semua. semoga Ramadhan kali ini lebih diberkati dan bererti. Ameen...=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan