Selasa, 23 Ogos 2011

Aku Syukur Ya Allah

Assalamualaikum..

Alhamdulilah.Ramadhan hari ke 23. Diizinkan Tuhan, masih bernafas..dan tak lama lagi nk Syawal dah. Harap Tuhan bagi aku kesempatan untuk raya taun ni dan dipanjangkan umur utk tahun2 kedepannya.

Sekejap sangat masa berjalan. Tuptap pejam celik pejam celik dan nk raya. Dah hampir sebulan puasa. Sekarang tengah busy buat kuih raya. Baru 3 jenis dh sakit pinggang. Bes jgk tahun ni dpt rasa whole Ramadhan kt umah berbuka dengan family walaupun xcukup corum. Xsabar nk tgu semua balik raya nanti.Sure meriah!

Setiap hari aku selalu doa supaya Allah jadikkn aku orang yang selalu bersyukur dengan segala nikmat kurnianNya. Tuhan pelihara akhlak aku dan jadikkan aku lebih baik dari sebelumnya. Semoga Ramadhan kali ini memberi seribu rahmat utk aku dan semua. Aku mau jadik orang yang selalu ikhlas, selalu sabar, selalu kuat semangat dan selalu bahagia dengan apa adanya.

Ya Allah, terima kasih atas segalanya. Keluarga yg bahagia, fizikal yang sempurna, minda yg cerdas, sihat tubuh badan, rezeki yang melimpah dan macam2 lagi. Alhamdulilah..=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan