Sabtu, 10 Oktober 2009

Final~~

Lama tak update blog
padahal tak la lama sangat pun
Agak busy sekarang dengan segala macam presentation.
Alhamdulilah nasib baik minggu ni minggu las segala presentation.Lepas satu beban.
Waiting for my final exam.start 27 hb ni.mmg tak get ready langsung.
so harap lepas presentation settle, bolehlah fokus studi.
Semester ini banyak dugaan yang menimpa.tapi aku percaya ada hikmahnya.
harap2 semua problem ni x effect studi aku or pointer aku.risau sangat~~
Apa yang penting, aku berusaha yang terbaik. InsyaAllah aku akan dapat yg terbaik.
Sesungguhnya Allah itu Maha Adil dan lebih Mengetahui.

'kejayaan itu tidak dicipta oleh mereka yang selalu menang tapi dicipta oleh mereka yang tidak pernah mengalah sekalipun mereka pernah rebah'

~wish me all the best k!!~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan